пʼятницю, 22 травня 2009 р.

Замками Галіції, Буковини та Поділля. Частина ІІ

Продовження першої частини

Автомобільна подорож

Замками і святинями Поділля, Галичини та Буковини

«Ataman Road Trip’ 05.09»

Строки проведення: 7-13 травня 2009 року

Маршрут: Київ – Житомир – Чуднів – Самчики – Хмельницький – Шарівка – Сутківці – Гусятин – Сидорів – Чортків – Теребовля – Микулинці – Бучач – Язлавець – Кошилівці – Червоногород –Чернівці – Хотин – Бакота – Китайгород - Камянець-Подільський – Меджибіж – Летичів – Бердичів – Київ

Кілометраж: 1450 км
________________

День 4
Четвертий день подорожі виявився найнасиченішим. Ясний недільний ранок розпочався з приїзду в містечко Теребовля, дуже релігійне. Кожна церква має потужні звукові колонки, внаслідок чого повітря в центрі міста наповнюється громогласною поліфонією з кількох літургій одночасно :-)

Римокатолицький костел свв. Петра і Павла початку ХХ ст, відновлений з данс-майданчика

Церква св. Володимира, колись костел Кармелітів. 1635-40 рр.

Неприступні стіни Теребовлянської фортеці (1631р.) Зверніть увагу а ширину стіни...

Покинувши привітне галицьке містечко, поїхали до іншого - в Микулинці, яке крім доброго пива славиться палацом (1760р), переобладнаним під бальнеологічний лікувальний заклад

А також руїнами замку (1550р.), за міцними стінами якого люди побудували власний будинок і засадили город.

Також заглянули у відреставровану католиками памятку пізнього барокко - Троїцький костел (кін.ХVIIIст)

Бучач виявився цікавим і спокійним містечком, хоч місцевий лемко, який подумав що ми (національно свідомі українці взагалі-то..) є естонці, налякав нас "нащадками ШтЕфана Бандери"
Тут є колегіум

Тут є руїни замку, що, на відміну від микулинецьких, не придатні для вирощування картоплі, зате для випасання козенят - в самий раз :-)
Якщо їхатимете в Язловець зі сторони Бучача, не помиліться, так як ми:
Споруда, яка так добре проглядається з шосе - зовсім не замок, а неоготична каплиця посеред кладовища.

Проїхавши далі в село і звернувши на ліво, ви знайдете напівзруйнований Успенський костел (1589-90), в якому був похований видатний польський композитор Микола Гомулка.
Трішки далі знаходиться замок, що вразив нас своєю величчю! Уявіть собі- на висоті третього поверху - Величезна вїзна брама, з якої в старі часи був прокладений міст донизу
Виглядає грандіозно як зсередини, так і ззовні!

Нещадно наступав вечір і ми їхали у Червоногород, в якому нас чекав "десерт" - найкращий замок за версією сайту кастлз.ком.юей

Проте, по дорозі не змогли не зупинитись в с.Кошилівці з оборонною маленькою на перший погляд церквушкою, в якої стіни завтовшки в 3 метри...

Червоногород
, до якого так важко добратись без власного транспорту перевершив усі сподівання. Хоча почуття суперечливі - з одного боку краса, а з другого - руїна, що років через 10 може стати просто купою каміння...

це костел, обписаний жахливими словами піонерами з сусіднього табору...

...А це славні башти...Крім того, тут є найбільший рівнинний водоспад України - Джуринський
На ночівлю розташувалися в лісочку між селами Нирків і Торське

День 5

ЧЕРНІВЦІ!!!!!!!!!!!!!!
Ми закохались в це місто! Не опишеш словами - треба відвідати

ХОТИНСЬКА ФОРТЕЦЯ (ХІІІ ст) - no comment.

День 6
Бакота - це село, якого немає. Воно було затоплене разом із замком водами Дністровського водосховища, на яке відкривається прекрасний краєвид з вершини 120-метрової вапняково-кремнієвої скелі!
Більше того, в цих скелях збереглись печери-келії, в яких тисячоліття тому почали селитись монахи, серед яких свого часу був і св.Антоній, засновник Києво-Печерської лаври. Фото келій не подаю, оскільки перебуваючи в них, у мене дивним чином сіла батарея від фотоапарату.При цьому, як тільки я вийшов - півдня далі сміливо фотографував... Також є 3 цілющих джерела. Ці святі місця - точка паломництва віруючих багатьох конфесій - наповнені особливою енергетикою...

Китайгород цікавий костелом
... і відслоненнями силурійських порід за селом...
КАМЯНЕЦЬ ПОДІЛЬСЬКИЙ - вартий фоліантів фото і тексту...
Польська брама - захована від туристів...

День 7